FANDOM

Eagle Symbol
Ekar
Eagle Symbol
Brak obrazka
Ekar
Plemię orzeł
Ranga/Zawód brak
Broń różne
Status żywy
Lokalizacja podziemna kryjówka

Ekar jest  bratem zmarłego Evina i głównym antagonistą w LEGO Legends of Chima: Tajemnice królestwa.

wygląd

Ekar jest orłem o czarnych piórach i czerwonej skórze. Jego oczy są żółte.

Biografia

Po urodzeniu został wysłany do pewnej Wioski która nie należała do żadnego ze zwierzęcych władców. Dorastał tam razem z przyjacielem Ericiem który później stał się jego wrogiem. W wieku w którym miał po raz pierwszy użyć Chi zmarł jego brat Evin. Przed śmiercią brat dał mu pierwszy egzemplarz swojej książki pt. Tajemnice królestwa. trzy dni po śmierci brata który bardzo kochał swoje plemię chciał uzyskać całkowitą władzę dla orłów i zaatakował świątynię lwów i po przegranej bitwie opuścił swoje plemię. Jednak gdy zobaczył w książce brata że dzięki górze cavorze można zdobyć władzę nad chi od razu obmyślił plan. Pełzacze które zabrały chi prawie pokrzyżowały jego plany jednak okazało się że jeśli plan wypali będzie mógł sam tworzyć Chi. Teraz jest gotów zaatakować...     

osobowość

Ekar jest okrutny, zimny i nie można mu zaufać. Opuścił plemię orłów z powodu praw których nie chciało mu się przestrzegać i z innych nieznanych powodów. Przez lata ukrywał się samotnie w swojej podziemnej kryjówce. teraz gdy wrócił chce mieć władzę nad Chi i Chimą. Jest potworem zdolnym do wszystkiego by osiągnąć swój cel. Mimo to zawsze zachowuje spokój.

==zdolności==jckckckcdndxcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccxnznzjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj --ShadoWind27 (dyskusja) 10:14, gru 24, 2014 (UTC)Ekar jest inteligentny i jest genialnym inżynierem.  Jest też doskonałym szermierzem i bardzo szybkim orłem, przez co trudno go złapać.

Pojawienia

Ekar został poraz pierwszy wspomniany w pierwszym rozdziale opowieści LEGO Legends of Chima: Tajemnice królestwa a poraz pierwszy pojawi się drugim rozdziale.

Tekst tłustą czcionką