FANDOM

"Wiesz, mistrzu, zrozumiałem dziś jedno. To, że siedząc tu i medytując, nie pomożemy Tygrysom..."
— Horus
Horus
Brak obrazka
Jastrząb
Plemię Jastrzębi
Ranga/Zawód Wojownik
Broń Tonfa Chi
Status Żyje
Lokalizacja Klasztor Jastrzębi

Biografia

Horus jest najlepiej wyszkolonym wojownikiem z Plemienia Jastrzębi. Jest także kompanem Hariasa oraz mistrzem Havaka. To właśnie poselstwo złożone z tej trójki przybyło do Tegrisa, aby powiedzieć mu o rabunku Chi przez Rekiny. Tuż po tym razem z Tygrysami wyruszyli do splądrowanej Wioski Kangurów, która stanowiła pierwszy cel armii Sharkera. Ponieważ mieszkańcy nie mieli dachów nad głową, Jastrzębie zaproponowały aby zamieszkały one tymczasowo w mieście Tygrysów. Uznając, że będzie to najlepsze rozwiązanie, tak też uczyniono. Tuż po tym zdarzeniu, Tegris zaproponował Jastrzębiom sojusz w walce z rekinami. Jednak Naczelny Mistrz odmówił. Gdy ataki się nasilały, Horus zrobił coś, czego nikt się nie spodziewał - sprzeciwił się Mistrzowi i zebrał armię, aby pomóc Tygrysom w batalii.

Cechy

Horus jest (w przeciwieństwie do niektórych członków swojego Plemienia) bardzo towarzyski i śmiały. Jednak należy też spojrzeć na niego podczas bitwy. Wtedy to walczy, póki starczy mu sił. Długotrwałe treningi sprawiają, że porusza się praktycznie bezszelestnie, na lądzie oraz w powietrzu. Od swoich uczniów wymaga precyzji i wytrwałości.

Zestawy

Horus jako minifigurka pojawi się w zestawach:

Autor

Venom

Ł.owca1