FANDOM

To opowieść o tym jak Cragger rozpoczął atak na Górę Cavora.
Plik:Beznazwy.png

== Wstęp == Na dole powinno być

                                     Lavent jeździł na
                                     , ale mi się komp
                                     popsuł.

W głębi Gór Kłów rozległ się głośny ryk. speedorze z uniesionym Ciernistym Dzielnikiem. Prędkość jego speedora osiągała ponad 80 km / h. Po krótkiej jeździe zsiadł ze speedora i uderzył mieczem w skalny ,, kieł . Natychmiast pociął się na kawałki. - Chcesz mocniej !? - krzyknął zadowolony Lavent. Natychmiast wsadził kulę CHI do uprzęży i uderzył g o ł ą r ę k ą w drugi ,, kieł . ,, Kieł wpadł wprost do szczeliny. - Świetnie! - krzyknął. Wsiadł na speedora i odjechał.

Oto... LEGENDY CHIMA.

Rozdział 1

Rozdział 2

- Nareszcie jesteście - powiedział Cragger patrząc na lądujący szybowiec Razcala - Macie CHI? - Oczywiście! - odpowiedział Razcal i zaczął nurkować w śmieciach które walały się po pokładzie szybowca. Potem wyjął olbrzymi wór. - Ile za to chcecie? - spytał Cragger. - 20 CHIlarów - odpowiedział Razcal. Cragger zareagował natychmiast. - Crug! Crawley! Przynieście z mojego królewskiego skarbca 20 CHIlarów! Crug i Crawley pobiegli w stronę bramy do Kryjówki Krokodyli. Następnie wynieśli z niej worek monet. - Świetnie - powiedział Razcal. I odleciał.

Rozdział 3

Koniec...