FANDOM

"Odzyskacie moja lalkę,albo powiem mamie!"

Liva jest księzniczką Plemienia Lwów, młodsza siostrą Lagravisa i Lavertusa, córką Livorna i Lavili oraz siostrzenicą Luvorna.

Lion Symbol
Liva
Lion Symbol
([PLIK: BRAK OBRAZKA.PNG]]
lew
Plemię plemię lwów
Ranga/Zawód Księżniczka
Broń łuk
Speedor Harok 222
Status żywa
Lokalizacja chima

Wyglad

Liva jest młodą lwicą.

Ma bardzo jasną sierść. Na codzieni nosi niebieską krótką bluskę na szelkach i spódniczkę podobną do reszty jej plemienia. Ubiera je takrze na zajęcia na które wymagaja sprawnosci wizycznej

Na bale, do szkoły lub ważne okazje zakłada błekitną sukienkę, złoty naszyjnik i srebną branzoletke którą dostała od swojej matki.

Jako piżama słurzy jej niebieska koszula nocna, sięgająca kostek na biodrach zawiązana jest fioletowa wstążka.

Charakter

Liva jest jak każda mała lwica jest nie przewidywalna. Miewa także nieograniczony zapas min którimi straszy swoich braci.:

  • cicha furia
  • zawiedliście mnie
  • smutna mina
  • wesoła mina
  • szczenięce oczy

I wiele innych.

Umiejętności

Siła

Jak na małą dziewczynkę jest niesamowicie silna.Co widać kiedy pzyjerzdża w odwiedziny babcia Lu i karze lwicy zanieść jej walizekę do pokoju. Księżniczce zajmuje to cały dzień i całą noc, ale wreście dostarczyła bagaż do komnaty babci,była tak szczęśliwa że krzykła do Lu że doniosła walizkę do pokoju. Lu pochłaliła wnuczkę, ale potem dodała żeby zniosła ją nadół bo już wyjerzdza, wtedy Liva wzieła walizkę i ze złości wyrzuciła ją przez okno.

Łucznictwo

Liva jest doskonałą łuczniczką. Żadna jej strzała nie chybia.

Potrafi precezyjnie strzelać podczas biegu lub jazdy na speedorze.

Talent ten odziedziczyła po matce.

WALKA WRĘCZ

Liva bez problemu opanowała sztukę władania mieczem a także włucznią czy jaką kolwiek bronią. Na początku uczyła się od ojca, ale kiedy Livorn wyjechał zaczeli uczyć ją bracia.

ELEGANCJA

Chociaż, że jest świetną wojowniczką nie brakuje jej elegancji. Zdaje sobie sprawę z jej królewskich korzeni dlatego zawsze stara zachowywać się perfekcyjnie by nie na robić wstydu rodzinie, chociaż z regóły to jej bracia są w centrum uwagi pod czas robienia swojch durnych wygłupów. Lavila uczy ją jak chodzić prosto, nie potykać się, jakch sztuców urzywać pod czas posiłków i innych rzeczy które powinna znać każda księżniczka.

Relacje Jej najlepszymi przyjaciółkami sa Crunket i Leona.

Crunket: Choć różnicy wieku Liva i Cranket dogadują się jak siostry bardzo często się odwiedzają. Liva zaprosiła ją na Pidżama Party.

Leona: Ich relacje są podobne do Crunket. Dzięki szlacheckiego pochodzenia Leony dziewczynki są sobie równe.

Lagravis: Relacje tej dwójki są nie typowe. Obydwoje prybują robić sobie nawzajem upokarzające kawały, lecz przychodzi taki czas kiedy Lagravis wskoczyłby za siostrą w ogień.

Lavertus: Jego relacje z siostrą są takie same co z Lagravisem. Dzięki niemu nauczyła się jeździć na speedorze.

Lavila: Liva bardzo kocha matkę tak samo jak pozostałych członków rodziny, to właśnie od niej dostała swoją branoletkę

Livorn: Księżniczka kocha swojego ojca, lecz czasami kłócą się, że ona i jej bracia nie przestrzegają zasad.

Luvorm: Przez jego dzieciność są bardzo do siebie podobni z charakteru.

Lili: To lalka Livy . Została zrobiona na podobienistwo słynej lwiej gimnastyczki i baletnicy. Lili jest dla Livy niczym nalepsza przyjaciółka. Dostała ją na piąte urodziny od rodziców i od tamtego czasu wszędzie ją ze sobą zabiera. Kiedyś pękła jej jedna szwa widząc co się stało Liva zaszyła ranę i naklejiła lalce plaster. Nie może bez niej usnąć.