FANDOM

Plemię Rekinów
Brak obrazka
Plemię
Siedziba/Baza Morska Metropolia
Lider(zy) Sharker
Status Aktywne
Sojusznicy Nie wiadomo
Wrogowie Plemię Tygrysów

Plemię Rekinów to plemię zamieszkujące Morze Szumów.

Historia

Kiedy w Chimie pojawiło się Chi, część przesiąkła do słonego Morza Szumów. Rekiny napiły się go i zaczęły ewoluować w dwunożne istoty, przystosowane do życia za równo na lądzie, jak i w wodzie. Chi obdarzyło Rekiny także inteligencją i sprytem. Szybko zebrały się w stado - plemię i przystąpiły do budowy Morskiej Metropolii. Następnie podbiły całe morze, także część znajdującą się w Zewnętrznych Krainach. Rekiny starały się utrzymywać pokojowe relacje z innymi nacjami, jednak, jak to mawiał król Shorkner II: "Różnie bywało...". Najczarniejsze dni w plemieniu Rekinów nastały, kiedy Sharker siłą przejął władzę, a króla i królową uwięził w lochu. Następnie zaczął wykradać Chi innym plemionom, brutalnie przy tym rozprawiając się z przeciwnikiem i buntownikami we własnym plemieniu. Jego zachłanne i okrutne działania zmusiły Tygrysy do wypowiedzenia Rekinom wojny, jednej z najbardziej krwawych w dziejach Chimy.

Znani członkowie

Cechy

Rekiny to wojownicze stworzenia, lecz wbrew stereotypom, atakują tylko w razie niebezpieczeństwa lub prowokacji. Tak przynajmniej było do czasu, kiedy Sharker uzależnił się od energii Chi. Rekiny starają się przeczyć wszystkim złym stereotypom, które się o nich opowiada. Nie lubią, kiedy źle się o nich mówi. Są dosyć czujne, czasami bywają też porywcze. Zazwyczaj trudno je sprowokować, jednak zezłoszczony Rekin jest trudny do zatrzymania. Są dobrymi łowcami. Dobrze radzą sobie na powierzchni, jednak najlepiej czuja się w wodzie.

Plemieniu Rekinów zawsze przewodził król. Plemię to miało różnych władców: jednych lepszych, drugich gorszych, jednak nigdy tak okrutnego i okropnego władcę, jakim jest Sharker.

Autorzy