FANDOM

Plemię Tygrysów
Brak obrazka
Plemię
Siedziba/Baza Pałac Tygrysów
Lider(zy) Tegris
Status Aktywne
Sojusznicy Nie wiadomo
Wrogowie Plemię Rekinów

Plemię Tygrysów jest jednym z kilku plemion zamieszkujących zachodnie tereny Chimy.

Historia

Kiedy pojawiło się Chi, Tygrysy napiły się go, co sprawiło, że wyewoluowały w inteligentne, cywilizowane istoty dwunożne. Następnie wszystkie zebrały się w jedno plemię, któremu zaczął przewodzić król. Wkrótce zbudowały Pałac, wokół którego powstało pokaźnych rozmiarów miasto. Przez lata Tygrysy utrzymywały pokojowe stosunki z innymi plemionami, czasami tylko sprzeczając się z plemieniem Wilków, które chciało zająć część terytorium Tygrysów. Jednym z najlepszych władców był król Tigoran, który rządził dobrze swoim plemieniem, a Lagravisowi, królowi plemienia Lwów, obiecał, iż będzie opiekować się zachodnią częścią krainy Chima. Król doczekał się syna Tegrisa, który kontynuował dzieło swojego ojca. Jednak nowy król nie mógł patrzeć na bezkarne zbrodnie plemienia Rekinów i pod wpływem nacisków Tazarina wypowiedział im wojnę, która przerodziła się w jeden z ostrzejszych konfliktów w historii Chimy.

Znani członkowie

Cechy

Tygrysy są dosyć spokojnym plemieniem, pomimo, że jest to plemię słynące z bardzo dobrych myśliwych i strzelców wyborowych. Pomimo swojej łagodności są odważne i zawsze gotowe do walki. Cenią sobie broń i łowy niemal tak samo jak ciszę i spokój. Tygrysy są inteligentnymi i sprytnymi stworzeniami. Są też dosyć honorowe, nie mogą znieść, gdy w okół nich rozprzestrzenia się niesprawiedliwość i okrucieństwo.

Podobnie jak w większości plemion, władzę w plemieniu Tygrysów sprawuje monarchia. Na kartach historii tego plemienia zapisało się wielu wspaniałych władców. Jednak kiedyś rządził król, o którym każdy Tygrys chciałby zapomnieć...

Autorzy