FANDOM

Moto-Mech Lavala.
Moto-Mech Lavala (Motocykl)

Użytkownicy - Laval i Lellis

Wynalazca - Cerid i Callen

Prędkość maks. - 120 km/h

Moto-mech Lavala powstał z nałożenia podzespołów z Mecha Transformacyjnego na konstrukcję zwykłego ścigacza Straży. Ten pojazd jest bestią. Pod maską drzemie potężny silnik zapewniający wszelką wymaganą prędkość. Po dotarciu na miejsce Moto-Mech transformuje w zbroję do walki. Uzbrojony w wielkie pazury jest zabójczy w walce w zwarciu.

Miniśmigłowiec Crista.

Użytkownicy - Crist i Erin

Wynalazca - Cerid i Callen

Prędkość maks. - 200 km/h

Miniśmigłowiec to szczyt rozwoju Straży w kierunku walki powietrznej. Wielozadaniowy pojazd posiada wiele wariantów. Crist najczęściej korzysta z podczepianej łodzi. W razie wypadku może zostać uzbrojony po zęby. Trzecią opcją jest transport. Po dołączeniu dodatkowych siedzeń miniśmigłowiec potrafi zabrać na pokład pilota, dwóch strzelców i pełen oddział Straży.

Quad Eris.

Użytkownicy - Eris i Wollan

Wynalazca - Cerid i Callen

Prędkość maks. - 60 km/h

Quad służy głównie do zwiadu. Jego mocną stroną nie są osiągi czy też siła ognia. Ten wariant pojazdu umożliwia dowolne przechodzenie ze zwiadu lądowego do dominacjie na niebie. Idealny do długich misji rozpoznawczych. Dodatkowo może służyć jako mini punkt opatrywania rannych, ruchoma radiostacja lub ruchoma antena.

Duet Erianny.

Użytkownicy - Erianna i Rin

Wynalazca - Cerid i Callen

Prędkość maks. - 100 km/h

Duet współtworzy potężny pojazd hybrydowy o potężnej sile ognia i odłączany Mech Samodzielny. Po odłączeniu rozpocznie wykonywanie poleceń, jeśli nie zostanie uprzednio zsynchronizowany. Pojazd hybrydowy ma wiele ukrytych niespodzianek. Prawie cała wolna przestrzeń została naszpikowana wszelaką bronią, Gdy Duet pojawia się w akcji, z góry można się poddać.

Czołg Dowodzenia Cerida.

Użytkownicy - Cerid i Callen

Wynalazca - Cerid i Callen

Prędkość maks. - 50 km/h

Pojazd mieści czteroosobową załogę i kilku żołnierzy. Używany głównie przez Cerida jako główny mobilny sztab. Zawsze gdy planowany jest duży atak do akcji wysłany zostaje Cerid wraz ze swoją zabawką. Choć z pozoru do złudzenia przypomina zwykły czołg zakonny nie można go lekceważyć. Standardowa lufa została zastąpiona meteorytową, a pociski są wytwarzane właśnie z owego surowca i prochu opracowanego przez Eriannę.

Toczący Dron Szturmowy.

Typ - Lądowy

Wynalazca - Callen

TDS jest wytrzymały. Ową cechę zapewnia mu generator osłon. Gdy dron znajduje się pod ostrzałem wytwarza barierę energetyczną zatrzymującą wszystkie pociski z broni ręcznej (Nie licząc ppanc.). Po złączeniu się ze zwykłym piechociażem, dostosowuje się do jego sylwetki i oddaje pod jego kontrolę. Zachowuje przy tym generator osłon i 4 szybkosztrzelne działka podkalibrowe.

Kroczący Dron Przebijający.

Typ - Lądowy

Wynalazca - Callen

KDP posiada dużą siłę ognia. Jest ona zapewniana przez zasilany z taśmy minigun zwany pieszczotliwie przez Strażników - Wiertarą. Dodatkowym wyposażeniem jest uchwyt mieszczący 3 rakiety i działo. Jego kuzyn KDA wygląda podobnie, lecz na plecach można zamontować mu armatę dużego kalibru, bądź baterię rakietową.