FANDOM

"Wynalazki! Wynalazki sprzedaję!"
— Riccar
Raven Symbol
Riccar
Raven Symbol
Riccar
Kruk
Plemię Plemię Kruków
Ranga/Zawód Wygnaniec
Broń Brak
Status Nieznany
Lokalizacja Chima

Riccar to nieudolny wynalazca pochodzący z plemienia Kruków.

Biografia

Riccara od zawsze fascynowały maszyny oraz różnego rodzaju wynalazki. Kiedy był mały, postanowił sobie, że kiedyś zostanie wielkim wynalazcą. Latami uczył się, jak tworzyć nowe rzeczy, głównie ze złomu i innych skradzionych przez Kruki rzeczy. Pomimo tych wszystkich starań, nigdy nie potrafił skonstruować niczego sensownego, a przynajmniej działającego. Punktem zwrotnym w jego karierze wynalazcy był projekt Reccagona - broni, która miała przynieść mu sławę. Był to ogromny mechaniczny smok, który miał być przez niego kontrolowany. Początkowo miał być zasilany energią elektryczną, jednak Riccar nie umiał jej pozyskać i przetworzyć, wiec zasilił go Chi. Wtedy smok ożył i zbuntował się, zniszczył sporą część Kruczych Fortów, a następnie odleciał. Niedługo po tym Kruki znalazły Riccara, który próbował wyprzeć się swojej porażki i zwalić winę na atak Orłów. Nikt mu jednak nie uwierzył, a on sam został wygnany z plemienia Kruków.

Obecnie Riccar błąka się po Chimie, sprzedając niektórym plemionom jego "rewolucyjne" wynalazki ze znalezionych i ukradzionych przedmiotów.

Cechy i zdolności

Kruk ten zafascynowany jest technologią i tworzeniem nowych rzeczy. Potrafi konstruować i wymyślać nowe wynalazki, nie potrafi jednak sprawić, by działały poprawnie. Mimo to nigdy nie zrażał się i wciąż próbował tworzyć nowe maszyny. Podobnie jak inne Kruki, Riccar uważał siebie także za kupca i często handlował swoimi nieudolnymi tworami. Nie był jednak zbyt dobrym kłamcą. Riccar był kiepskim żołnierzem, nie radził sobie za dobrze w walce.

Informacje o MOCu

  • MOC Riccar został stworzony przy użyciu programów LEGO Digital Designer, MS Paint i GIMP 2.
  • Liczy sobie 14 części.

Autor