FANDOM

Sekrety przeszłości jest opowieścią autorstwa użytkownika Kar0l. Jej celem jest wykorzystanie postaci wprowadzonych w grze LEGO Legends of Chima Online. Opowiada historię wielkiego spisku wymazanego z kart historii Chimy.

Autor

Część 1

Brzęk zderzających się metalowych broni. Huk ścian niszczonych przez energetyczne pociski. Warkot wojennych maszyn. Okrzyki biegnących żołnierzy. Grupy wojowników ruszające odeprzeć najeźdźców.

To wszystko słyszała i widziała teraz ona. Wiedziała, co to oznacza. Wojna. Paskudna wojna właśnie się rozpoczyna. To jej początek. To pierwsza bitwa. A jeszcze niedawno w całej krainie panował pokój. Kto by pomyślał, że tysiącletni pokój może zostać przerwany przez zabawę. Niewinną zabawę dwóch książąt, która ożywiła stare waśnie między plemionami. Najgorsze miało dopiero nadejść. Krokodyla królewska para zaginęła, a władzę w tym plemieniu przejął książę. Nowy król szybko przeszedł do działania - chciał zdobyć całe Chi, jakie tylko mógł. To właśnie jego wojska przybyły przed chwilą pod świątynię i wraz z sojusznikami rozpoczęły atak.

Dziewczyna rozmyślała nad tym teraz. Analizowała wszystkie fakty. Obserwowała bitwę. Pierwszą bitwę, ale zapewne nie ostatnią. Bitwę, która nikomu nie przyniesie żadnych korzyści i wprowadzi zamęt w całym królestwie. A jeszcze niedawno sama starała się powstrzymać krokodyli spisek. Udało się, ale nie było to już ważne. Inny Krokodyl rozpętał wojnę. Czy więc jej starania sprzed lat poszły na marne?

Miała na imię Elida i była orlim szpiegiem.

Część 2

Postacie