FANDOM

W tym artykule będę umieszczał wszystkie frakcje jakie występują w moich opowieściach, wraz z ich liderami i znanymi członkami.

Chaos.

1.Pradawni (Sojusz Destrukcji).

Lider - Zed, Władca Cieni.

Członkowie - Akali, Kennen, Nocturne.

Sojusz Destrukcji składa się z Pradawnych, którzy opowiedzieli się za Zedem podczas Wojny Tworzenia. Pod swoją komendą mają Armię Cienia, która pomaga im w zdobyciu władzy nad całą Chimą.

2.Armia Cienia.

Lider - Generał Carner.

Członkowie - Pomioty, Generałowie.

Armia Cienia ślepo podąża za rozkazami Zeda, myśląc tylko o zabijaniu. Te nieumarłe istoty nie boją się niczego, więc w starciu z regularnym wojskiem mają niezwykłą przewagę.

3.Zakon Mroku.

Lider - Leon (Dawniej).

Członkowie - Leopald, Prałaci, Cienie.

Zakon Mroku został założony jako kontrofensywa dla rosnącej w siły Straży Żywiołów. Po zepchnięciu wrogów do podziemia, kontynuowali umacnianie się co doprowadziło do krótkiej okupacji Chimy.

4.Zakon Światła.

Lider - La'Ella (Dawniej).

Członkowie - Aegis (Dawniej), Prałaci, Blaski.

Zakon Światła został założony jako kontrofensywa dla rosnącej w siły Straży Żywiołów. Po zepchnięciu wrogów do podziemia, kontynuowali umacnianie się co doprowadziło do krótkiej okupacji Chimy.

Ład.

1.Pradawni (Sojusz Kreacji)'''''.

Lider - Shen.

Członkowie - Claenos (Wkrótce)

Sojusz Kreacji zawiązali Pradawni sprzeciwiający się terrorowi Zeda. Początkowo przewodził im Claenos. Teraz jedynym żywym członkiem jest Shen. Stara się on powstrzymać Zeda za wszelką cenę.

2.Straż Żywiołów.

Lider - Lastes (Dawniej) / EOS 1 (Obecnie)

Członkowie - Strażnik Ziemi (Cerid), Strażnik Wody (Crist), Strażnik Wiatru (Wollan), Strażniczka Ognia (Lellis), Strażniczka Roślin (Erianna) - A.K.A. EOS 1, Rin, Erin, Callen, Elitarne Oddziały Straży (EOS), Strażnicy.

Straż Żywiołów została założona przez ludność, która sprzeciwiała się wiecznej wojnie w Starożytnej Chimie. Po wielkim przewrocie zeszła do podziemia i kontynuowała. Obecnie w pełni sprawna.

3.TaskForce.