FANDOM

Przedstawienie.

TaskForce to elitarne jednostki lwiego wojska. Każdy żołnierz ma w niej swój numer i ksywkę. Nigdy nie porozumiewają się imionami. Używają tylko swoich kryptonimów. Pośród wszystkich najlepiej wyszkolonych żołnierzy wybił się tutaj jeden szczególny oddział. Legendarny 141. Ich zasługi są tak duże, że aby do nich dołączyć potrzeba kilkunastu lat treningu i wielkiego doświadczenia. Jedynym wyjątkiem jaki został zrobiony jest Lirin. To on jako pierwszy rekrut został wcielony od razu do 141. Jednak dzięki swojej motywacji dotarł na szczyt i w efekcie został dowódcą legendy.

Skład.

  1. Lirin "Blackbird". Ten młody Lew przeżył samotne spotkanie z najstraszniejszym oddziałem, jaki miał w zanadrzu Zakon Zmierzchu. Odnalazł go TaskForce 141. Dzięki niebezpieczeństwu, jakie mu groziło został wcielony w szeregi legendarnej 141. Tam poddano go surowemu trzymiesięcznemu treningowi. Surowa musztra i mordercze wyzwania zmieniło go w prawdziwego żołnierza. Po treningu oficjalnie wstąpił w szeregi TaskForce i służył pod komendą Laosa. Służąc otrzymał pseudonim Blackbird, ze względu na swoją wyjątkowo ciemną sierść.
  2. Laos "Gun". Służył początkowo jako komandos. Jego wybitne osiągnięcia w działaniach za linią wroga, zwróciły na niego uwagę sztabu TaskForce. Został zwolniony ze służby i przetransportowany do głównej siedziby. Tam przebył serię prób, po czym otrzymał propozycję poprowadzenia własnego TaskForce. Przyjął ofertę i nabył ksywkę Gun. Obecnie przeszedł do rezerwy, a jego rolę dowódcy w TaskForce 141 przekazał Blackbirdowi.
  3. "Sneak". Wytrawny strzelec. Zaczął jako zwykły piechociaż. Gdy zabił Prałata z odległości 200 metrów przy użyciu pistoletu dowództwo dostrzegło w nim potencjał i wysłało go na trening snajperski. Po ukończonej balistyce na poziomie zaawansowany, obsłudze broni na poziomie zaawansowany i praktyce na poziomie ekspert został wysłany na front. Tam zaczął siać spustoszenie. W końcu dopadł go TaskForce i uczynił strzelcem wyborowym w 141. Zdobył pseudonim za swoją zdolność wyjątkowo cichego stąpania.
  4. "Stealth". Zwykły piechur. Na froncie zasłużył się odwagą i poświęceniem. Za duże zdolności w skrytobójstwie został wcielony do TaskForce. Początkowo służył w 153. Do momentu, w którym jego oddział został napadnięty przez Łowców. Widział śmierć każdego ze swojego oddziału. Chwilę przed swoją śmiercią znalazł go Laos i 141. Wtedy stracił kolegów, oddział i lewą rękę od łokcia w dół. Zabrali go do sztabu, gdzie wstawiono mu rękę, która była prototypem w projekcie stworzenia cyborgów. Od momentu, gdy ręka zaczęła się przystosowywać, on zaczął służyć w 141 i zdobył przydomek Stealth.
  5. "Tango". Był saperem. Służył w partyzantce. Gdy do miejsca, w którym działał on i jego drużyna, wkroczyło profesjonalne wojsko został wcielony do armii. Następnie piął się w górę, aż w końcu trafił do TaskForce 96. Tam otrzymał ksywkę Dynamite. Jednak okazało się, że potrafił też nieźle tańczyć. Jego ulubionym tańcem było tango, więc gdy przeniesiono go do 141 zmienił Dynamite na Tango. Czasami, aby mu dopiec, kumple z oddziału przezywają go Tancerz.
  6. "Flyer". Początkowo zaopatrzeniowiec. Gdy wyprowadził ciężarówkę pełną rannych z zasadzki bez wyjścia, został awansowany do pancernej. Przeszedł szkolenie i trafił do załogi czołgu na pozycji kierowcy. Wyjątkowo dobrze radził sobie z prowadzeniem różnych pojazdów, więc zaczęli nazywać go Driver. Za osiągnięcia dostał przydział w 141. Tam, żeby porzucić przeszłość zmienił Driver na Flyer i zabłysnął jako pilot. Ale stanowczo woli twardo stąpać po ziemi, niż latać w przestworzach.
  7. Lava "Flame". To jedyna Lwica jaka została wcielona do TaskForce. Za wielką odwagę (Rzecz jasna w cywilnych kryteriach) została wcielona do TaskForce. Dołączyła do oddziału swojego przyjaciela Lirina. Początkowo mówili na nią po prostu Nowa. Po akcji, podczas której udało jej się uciec z płonącego budynku, otrzymała pseudonim Flame. Obecnie jest nieoficjalną dziewczyną Lirina, lecz nie przeszkadza im to w odpowiedzialnym wykonywaniu swoich obowiązków.

Sytuacja.

Obecnie TaskForce nawiązał ścisłą współpracę ze Strażą Żywiołów na prośbę Lellis. TaskForce i EOS 1 wielokrotnie łączą siły w technicznie niewykonalnych akcjach. Laos, czyli pierwszy dowódca TaskForce 141 otrzymał możliwość opuszczenia oddziału i przejścia na bierną służbę. Skorzystał z okazji i wrócił do domu, aby móc wreszcie pochować swojego brata Lee. Swoim następcą mianował Blackbirda, który wielokrotnie sprawdzał i sprawdza się na pozycji dowódcy oddziału.