FANDOM

Tygrysi Czołg Chi Tegrisa
Tygrysi Czołg Tegrisa 1
Zestaw
Rodzaj Model LDD, duży zestaw
Ilość Części Brak danych
Minifigurki Tegris, Tazarin, Sharnax

Tygrysi Czołg Chi Tegrisa (ang. Tegris' Chi Tank) to duży zestaw pochodzący z serii Legends of Chima. Został on stworzony przy pomocy programów LEGO Digital Designer, MS Paint i GIMP 2. Jego główną częścią jest czołg plemienia Tygrysów.

Opis

Podstawową częścią tego setu jest mocno opancerzony pojazd bojowy Tygrysów - Tygrysi Czołg Chi Tegrisa. Czołg ma obrotową wieżyczkę z ruchomą podwójną lufą oraz miejscem na broń. Oprócz pojazd tego posiada po bokach rozchylane klapy z ukrytymi pociskami rakietowymi. Kokpit czołgu chroniony jest tylną otwieraną klapą, natomiast samą platformę z system kierowniczym i pilotem można łatwo wysunąć z wnętrza maszyny. W czołgu dominują kolory: pomarańczowy, czarny, biały i umiarkowany kamienny szary.

Zestaw zawiera też Rekini Poduszkowiec - podstawową jednostkę w armii Rekinów. Posiada parę wystrzeliwanych pocisków, lecz to obrotowa piła tarczowa budzi strach w sercach przeciwników rekinów. Piła może się obracać przy jeździe dzięki kołu zamontowanemu na spodzie maszyny (przynajmniej w teorii). W poduszkowcu przeważają różne odcienie koloru szarego, czarny, ciemnoniebieski i biały.

Zestaw Tygrysi Czołg Chi Tegrisa zawiera trzy minifigurki: Tegrisa, Tazarina i Sharnaxa (których prawdopodobny wygląd ukazano na zdjęciu u góry po prawej stronie).

Galeria

Tygrysi Czołg Chi Tegrisa

Rekini Poduszkowiec

Autorzy

Linki zewnętrzne